Februari

Första ferbuari idag, vilket menas att det är närmare våren och sommaren ;)
Jag orkar inte med vinterna länge, enbart jobbig !

Bion igår var sjukt bra, när man skulle gråta satt C och jag och grava iställer.. Det var så kul att alla satt och grät och typ hulkade sig.. Haha !
Idag är det söndag och jag har inget planerat, tänkte bara vara hemma och titta på Bevvan.. skönt.. Fast jag kanske ska lura med C på en promenad när hon kommer hem, det var ju faktiskt en bra ide !

Igår kunde jag såklart inte motstå frestelsen att handla nått så det blev ett par nya skor.. Det är knallrosa !
Och sedan kunde jag såklart inte låta bli att skämma ut mig.. Vi hade ätit och jag skulle ställa mig upp och stolen välter och ramlar ner på golver nedanför.. Haha, det var allt bra roligt, eller ? ;)




Nu ska jag titta lite mer på Bevvan, sedan ska jag lägga upp bilderna jag tog.
Ha en trevlig söndag
/    E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0