en vanlig tisdag

Jaha, hemma igen. Idag va de en lagom tråkig dag, hade två svenska lektioner (!) och två geografi lektioner. Dom har bytt runt lite eftersom vi ska åka skridskor imorrn. Jag strålar av glädje. ... ..

Igår va de trevligt, jag och systrarna och pappa gick ju på en teater som jag trodde de va, men de visade sig vara en typ konsert. De va fyra gubbar som satt i en ring på en liten scen och spelade på konstiga instrument. Men pappa hade varit superduktig, otroligt fint ljus. Dom hade stora grejer som såg ut som typ glasflaskor som va ungefär en meter långa som låg överallt och hängde från taket. Superfint när de lös i olika färger!


Vi åt på pizzeria innan föreställningen, Pappa försöker se galen ut medan Tamina knappar på mobilen as usual


Fio leker mystisk


Dagens roliga va ju när Sebastian i klassen frågade min om jag hade kor. "Självklart, jag bor ju på landet!" Och han trodde stenhårt på de. Dumma statsbor..

Sebastian posar som han alltid gör

Nu ska jag äta nått för snart är de träning

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0