alla sjärtans dag

Ja ni. Gomorron!

Alla hjärtans dag idag då. Nu kommer ni säkert tycka att jag är en såndär bitter singel som blir helt deprimerad för att jaginte har nån att fira alla hjärtans dag med.
Men nej! Jag ska nämligen först äta en supergod middag med halva min familj (är hos pappa), sen ska jag umgås med E också. De kan inte bli bättre right?

Haha, Fio the bigsister är ju rolig. Hon ringde mig precis och bad mig gå in på datan och få fram ett recept. Först av allt så va hon vaken (!) och va ute och handlade (!!) vid denhär tiden. Sen så skulle hon handla mat (!) för hon ska laga världens middag till hennes kille (!). Ni måste veta att laga mat har aldrig riktigt intresserat henne men på sista tiden så har hon stått mer och mer i köket. Mkt spännande. De som hon skulle laga lät väldigt gott också, fan att hon inte bor hemma längre...

Pappa  va söt och köpte en ask till alla från alla. typ.


Nu är de frukost,

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0