Alla hjärtans dag!

Hejsan folket!
Måste bara börja med att tacka C för att jag fick vara med i hennes dröm och tacka E  för den enormt fina bilden på mig i trosor, ni är allt för underbara! =)
Jag är väldigt glad idag även fast att det är alla hjärtans dag. Jag är brukar verkligen vara som C en sur och grinig singel på alla hjärtans dag, men inte idag. Kvällen ska spenderas hemma hos E med  god mat (förhoppningsvis) och trevligt sällskap. Efter det åker jag kanske till Nynäs för att umgås med några flera underbara människor. Vi tänkte titta på melodifestivalen och bara mysa.  



Om inte det här är kärlek så vet jag inte vad det är! ♥


Ha en bra alla ♥ dag! =)
♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0