herrejisses

Waaas.
Kursen gick bra, tiden gick hyfsat snabbt. DOCK så blir jag lite irriterad på mina föräldrar. Vi sitter längst fram vilket jag kan leva med men dom är ju aldrig tysta. Så fort hon som pratade ställde en fråga så va de antingen mamma eller pappa som svarade. Till en början va de okej men dom slutade ju aldrig! Fröken fröken fröken, jag kan jag kan! Ingen annan hann svara för att dom va så snabba. Jisses, tur att jag inte är som dom.

De va ju mening att jag och mitt fett skulle röra på oss idag på träningen men den blev inställd på grund av brist på folk. Så nu kan jag plugga UoF, och jag har fortfarande inte hittat boken. De börjar bli lite bråttom, provet är på torsdag. Plus att jag har franska prov imorrn men de känner jag att jag skiter i.

Nu blire plugg.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0