borde stannat i sängen

Äntligen hemma.
Okej, dagens första nyhet blir väl att jag inte kommer få betyg i franska. Jag hade muntliga idag och fick ig. De gick så snabbt också så jag fattar inte riktigt vad som hände. Nu är de skriftliga på onsdag men jag kan inte få godkänt i slutbetyg eftersom jag fick ig på en av delarna. Så då får jag göra om de i vår. Sen funderar jag starkt på att strunta i steg 4. Men måste prata lite med Bengt, Fio kom på lite saker som jag inte hade tänkt på.

De går så otroligt dåligt i skolan just nu. Jag måste rycka upp mig. De här går inte, jag har fått massa VG:n och jag känner mig asdålig. Men jag orkar typ inte plugga. Jag känner att tvåan inte alls är lika bra som ettan. Och nu har jag kommit efter också, kan jag ens komma ikapp? Jag kanske har förbrukat all smarthet och nu är de bara bottenskrapet kvar. Så tror jag att det är.

Andra nyheten är att mobilen är stendöd. Den är ju supergammal men vafan, dö är väl lite drastiskt. Så jag har ingen mobil och typ gråter.
De va dagens update mina vänner.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0