Arg

Svar till Jennieeee; Jag vet.. Men nu är jag stenrik :)Vi måste ses!

Okej, jag är tydligen inte så bra på mitt jobb. En av mina kollegor hade pratat med chefen och han va inte riktigt nöjd med mig. Anledning: En gång har jag inte räknat kassan rätt. En gång har jag inte räknat rätt på lagret. En gång har jag glömt vad vi hade tjänat när jag skulle redovisa efter stängning.
Hallå, jag är ju ny? Får man inte göra misstag? Tydligen inte. Direkt när jag för höra att han inte gillar mig så kände jag att jag inte vill jobba här nästa år. Jag gillar ingenting med de här jobbet förutom pengarna. Inte ens människorna gör mig glad. Jag måste hitta ett nytt jobb.

Så är de bara.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0