Tisdag

Mhmhmhm, sovit gott?
Sitter och kollar på Wildfire, så underbart bra.

Fio skrev precis på msn att jag ska blogga. Men jag vet ju inte vad jag ska skriva.... Jo, jag kan berätta om en tant som kom in igår. Hon började prata med mig om massa saker. Här är vad hon kom fram till.
-De behövs fler kvinnliga författare
-De finns för många män i världen
-Under andra världskriget va sverige aldrig inblandat och vi var inte nazister
-De finns fortfarande inga nazister i Sverige
-Det finns inte heller några razister i Sverige, de är något påhitt alla ungdomar har hittat på

Ja hon va konstig. Och efter att ha pratat med mig i typ 10 min så gick hon bara, hon köpte inte ens nått.

/C


Kommentarer
Postat av: julia

-De finns för många män i världen

njaa..

tycker att det finns för FÅ bra män ute i värdlen däremot!

2009-08-06 @ 11:18:16
URL: http://enjullan.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAHAH jag vet vem den där tanten är btw...aah hon går runt och pratar med alla om allt hon är lite knäpp i skallen sörru :D haha jeje.

2009-08-06 @ 11:20:01
URL: http://enjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0