The champ

Reklam.

När jag sprang idag så gick de nedrans bra. Ni som är är från byn vet antagligen inte vad jag pratar om nu ( inte ni andra heller för den delen) men jag sprang upp till stora vägen (225) och sen sprang jag på den vägen till porthus. Sen sprang jag in mot grimsta och sen när jag kom till fåren i kurvan så sprang jag på lilla mupp vägen och lite runt där vid som små husen och sen så kommer man ut vid ladan och den långa vägen ut mot grimstavägen igen. Sen sprang jag hem. De va 8.8 kilometer säger min ipod, men vi liter inte på den. Men cirkus. Och tiden var 53 min. Bra elleh? De kändes bra. De va nästan 9 kilometer och jag kunde sprungit mer, va inte helt slut när jag kom hem. OCH jag höll bra tempo hela tiden.
Om ni ville veta.
/C


Kommentarer
Postat av: jullan the man

jävlar..det är riktigt bra!

2009-08-09 @ 16:14:27
URL: http://enjullan.blogg.se/
Postat av: mamma

De är ju helt underbart! Vilken kanongrej! Midnattsloppet kommer att gå såååå bra!

puss

2009-08-09 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0