Tänk er att ni läser i superspeed, de är så jag skrev de

Äääääntligen hemma.
Jag satt på tåget hem, va lagom utmattad efter idrottlektionen då vi hade "mjukstartat med lekar". Eeh, du menar konditionsträning? Springa som en jävla dåre. Helt slut på tåget alltså. Då vidrerar de i min väska och titta där, ett mess från en tjej på jobbet som undrar om jag kan jobba lite idag för hon häll typ på att dö. Eeeeeeeeh fuck. Jaha, eftersom jag är snällast i världen så sa jag "javisst, inga problem!" När jag ville skriva "Hur är detta mitt problem?"
Men jag jobbade. Typ tre timmar. Pengar är bra. Måste ringa chefen imorrn också. GLÖM INTE.

Jag har farmat också, några av mina superberries hade dött. På grund av att jag var tvungen att jobba. Så jag förlorade typ pengar på att jobba ist för att tjäna på de. Om farmville ändå va på låtsas så jag slapp bli besatt av de.

Nu väntar jag på mat. Mamma ska komma hem med kebab, de va en evighet sen jag åt de. Tamina har fått en moppe, kul för henne. Hon ska tydligen köra till skolan imorrn? Hallå, de tar en min att köra. Gud så onödigt. De blir intressant att höra diskussionen om vem som ska betala bensinen.
Muahahhaha
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0