Måndag

Gooooomorron.
Jag har precis kommit hem från spåret, jag hatar att springa på morronen. Jag vet knappt att jag springer och allting snurrar och mina ögon rinner och de är ljust. Men jag sprang 45 min i streck iaf. Jag har glömt min kalender på jobbet (tror jag?) där de står hur mkt jag ska springa. Så jag sprang bara 45 min non stop.

Jag har drömt en as jobbig dröm, Tamina va äckligt jobbig. Fy fan, jag va skitarg på henne när jag vaknade. Vi lekte typ med leksaksbilar i plast som små barn kan åka på. Men Tamina vägrade vara med och göra som oss andra så när vi gick hem så var jag och Tamina tvunga att ta en omväg som straff. Jag straffades för att vara hennes syster.

Jag måste äta nu.. Men de finns verkligen ingenting i kylen. Jag kommer dö.
/C

Kommentarer
Postat av: tamina

vad kan jag säga. jag är djävulen?

2009-08-08 @ 15:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0