Lågkonjuktur på farmville

Lisa har gått om mig på farmville. Helvetes skit. Nu ligger jag typ sist. Moget. Inga pengar har jag heller. Så jag kan inte köpa en harvestingmaskin. Inte kul alls.

Ja, skolan gick som vanligt. Fastnade lite på matten, gjorde typ bara ett tal. F å r  i n t e  k o m m a  e f t e r .
Sen så hade vi idrott också, de va jobbigt. Samhälls lektionen va intressant fasktiskt, utländska statsskick.

Imorrn ska jag spela handboll, har jag sagt de? Med a-flickorna, a.k.a min lillasyster. De blir väl intressant. Jag känner alltid att de är tävling när jag tränar med mina systrar (vilket jag typ alltid har gjort) men de är jag som springer runt och försöker medan Tamina säger hur mkt jag suger. Hon bryr sig tydligen inte lika mkt. Men ja, de blir intressant, jag kommer suga. Mehe

ÅÅÅH, älskar Jamie. Äckligt bra. Blir typ jazzigt lugn när man lyssnar på honom om ni fattar.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0