Jag kan bara jag vill!

Japp som ni ser så är jag tillbaka i bloggvärlden. Kommer troligtvis att blogga lite då och då när jag känner mig inspirerad (stavningen) vilket troligtvis inte kommer bli så ofta men endå. Idag har det varit en ganska händelserik dag måste jag säga. Dagen började med att min vän robin som nyss har flyttat till Gotland ringde och berättade att han precis vaknade naken i sin säng och att han mobil, nycklar, tröja, ring, glasögon och cykel var bort. Plus att han inte viste hur han hade kommit hem, dom håller tydligen på med nollning o grejer verkar galet. Ialla fall så åkte jag till skolan (första skoldagen) där vi fick reda på att vi ska få egna mac datorer i två år. Jag är överlycklig! Fick även reda på att jag tydligen kommer läsa spanska steg 4 som dom lovade mig att jag inte skulle behöva eftersom att jag fick ig i steg 3. Så imorgon bär det av till min favvo lärare för att klaga och kanske även fälla en tår för att få min vilja igenom. Nu ska jag ringa E och övertala henne att umgås med mig, sen ikväll blir det ut och springa.
Aaa, där har ni min dag jäkligt intressant. Robin om du läser det här så tycker jag om dig även om du har strippat för hela Gotland! =)


Försökte hitta en charmerande bild på mig och Eve, men jag har tyvärr inga sånna!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0