En resa med sl

Min bussresa hem va lite kluven
Dåliga saker.
- En tjock shemale (vet inte om de va en kille eller tjej) knuffade sig brevid mig ner från rulltrappan. Jag blev inte glad.
- När jag går av i ösmo så går den där shemalen förbi mig igen och tar hissen upp till bron ist för trappan. Jag blev irriterad. Om du tar trappan så skulle du inte vara fet.
- Jag ser en man som kör bil när bussen stannar. Mannen röker i bilen vilket bara de är sjukt äckligt. Men sen ser jag också att de är en barnstol brevid honom. Dock ingen bebis. Men ändå, bebisdödare.
- När jag nästan hemma så ser jag en kvinna som springer med sin hund. Eller ja, hon springer och typ släpar hunden bakom sig. Djurplågare.

Bra saker.
+ När jag typ va hemma så kom en tjej som red på trottoaren och då saktar bussen ner jättemkt så att hästen inte skulle bli rädd. Tjejen blev superglad och busschaffören vinkade glatt. Jag blev glad

Så nu vet ni.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0