torrt

Well, jag har skrivit på mitt arbete. Typ lite till på fördjupingen och så har jag skrivit klart hela bakrunden. Men jag kom på när jag va klar att tänk om jag har gjort helt fel? Jag menar, min fördjupning va ju så fuckt up så att jag behövde skriva om allt. Jag ska fråga Fio men jag har lite ångest över att fråga henne om de också, de kommer säkert vara fel. Kanske bara ska lämna in de som de är så får de bli ett g. Kommer nog bli de iaf, så mitt MVG kommer ryka. men jag får väl få MVG i nått annat ämne ist.

usch, dedär va onödigt skrivet. Ni behöver verkligen inte läsa de.
Idag har varit en ganska chillig dag.(fy fan vilket fult ord..)  Vi hade dubbellunch och åkte då till Pizzahut och åt lunch. MKt gott, fast jag va då inte i närheten av dom andras ätande. Fan asså dom åt ju typ 10 bitar medans jag åt fem totalt. Men sen blev de glass till efterrätt, mmmmmmh så gott de va.

Men ja. Jag sitter just nu i min säng som är full av papper. Fan va skönt de ska bli att slänga alla de här papprerna sen..

/C

Kommentarer
Postat av: Fio

Men mongo! Jag vill läsa!! Det du hade skrivit innan var BRA, det var bara lite huller om buller.



puss

2009-04-21 @ 08:29:33
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0