the plan

JENNIE : Jag har väl alltid varit skillad ?

Okej, här är planen.
Nu ska jag snart äta och sen ska jag åka tillbaka till haninge a.k.a Elins house. De blir lite chill on the grill med henne och Lisa. Sover antagligen över också eftersom de tar mig typ en timme och 20 min att åka där ifrån.

Imorrn så kommer jag hem och ska leka med Eve. Borde även försöka plugga lite geografi som jag har prov i på tisdag. Inte bra alls eftersom jag som vanligt inte förstår nånting.

Sen på söndag så kommer Fio till byn och ska hjälpa mig med samhälle hoppas jag. Mamma också förhoppningsvis. blir nog bra.
Ska nog till pappa också den dagen.

Menää de va typ de. min helg. ser bra ut.
Skriver imorrn.
Hej
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0