sådär

Klockan är nu halv åtta och jag mår inte bättre.

Idag när jag satt i min ensamhet och tyckte synd om mig själv och mitt huvud så funderade jag lite på varför jag har ont. Jag kom på att jag kanske har en typ tumör och att jag måste opereras och sitta i rullstol. Hur tar jag mig till skolan då? De går ju inte att gå på bussen i rullstol. man kanske får en taxi av något försäkringsbolag. Sen hemma kan jag inte komma till mitt rum hos mamma för de ligger på övervåningen. lite jobbigt. Så vi hoppas att jag inte har en tumör då.

Nu så är mammsen hemma och hon ska hjälpa mig lite med arbetet. Hon är en såndär bra mamma som har åsikter om allt och är generellt bra på typ allt.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0