och sen blev hon trött

Men ja. Jag ska sova snart. Klockan är liksom bara 10 och jag ligger redan i sängen, helt sjukt. Men de är bra för att de är ju nationella imorrn. OCH FAN TA SL OM TÅGET ÄR SENT, JAG KOMMER DÖDA NÅGON.

Juste, på tal om de. De va slagsmål när jag och Sanaz åkte hem från skolan idag. Jag kan sätta pengar på att de två killarna som slogs hade tagit knark och såg rosa elefanter. Knark är bajs och jag ska tillägga att jag inte stödjer knarkare. Sanaz lekte tuffing och sa att dom skulle sluta, jag fick hålla fast henne så hon inte sprang dit och hoppade på någon.... shit, hon har verkligen inte storleksuppfattning. OCH man lägger sig aldrig i knarkare som slåss. då är man ju inte den vassaste kniven i lådan.

Fy fan va mitt internet laggar, blir så jävla trött. Men ska vara lite olaglig och firra lite låtar
gonattish
/C


Kommentarer
Postat av: Fio

DU MÅSTE LADDA NER EN LÅT FRÅN YOUTUBE TILL MIG!! LINKINPARK LÅTEN JAG HAR PÅ MIG BLOGG! SNEEELLAAAA!

2009-04-24 @ 10:15:10
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0