mjahaa

ja mina vänner. Detta va ju måttligt roligt. Sitter hos min far, mitt ute i skogen och de är kolsvart ute. Sitter och tänker på om en massmördare skulle komma och mörda alla i huset, undra hur lång tid de skulle ta innan någon skulle märka de. Jag menar, ingen skulle nog höra oss skrika. fy fan, varför tänker jag på sånthär..  ?!

Imorrn då. Ja ni, imorrn dör Jesus. För våran skull tydligen. Vi får vara tacksamma. Jag är inte troende bara sarkastisk.
Nu blire Scrubs, löööööööve it.

/C

Kommentarer
Postat av: Fijodoria

Ja men visst blev den fin!! Jag är lite stolt över mitt pyssel med fjädrarna hehe de va inte det lättaste ska jag säga dig.



(Jag brukade också tänka sådär hos pappa, fast att det skulle bli krig och komma massor av häxor och skit. Min plan var att vi skulle gömma oss under pappas säng, du vet den svarta som det var förvaring under? Så skulle vi mura igen ingången. Eller jordkällaren bakom huset, eller det kanske bara är en gång till husets grund. Men det är mitt tips, göm er under huset!) pusspuss, sov gott!

2009-04-10 @ 00:08:21
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0