mattemattemattematte

Okej, dehär med matte C då.
I trean så får vi välja matte C, de är inte obligatoriskt för oss som går sam sam. Anledningen till att jag vill ta matte C är att de är många utbildningar på högskolan som du måste ha läst matte C. I början så tänker jag ju inte alls läsa matte C eftersom de inte ens va obligatoriskt menää, när storasysterFio började kolla runt på högskoleutbildningar så hittade hon en utbildning som hon ville gå, och den behövde man ha läst matte C för att komma in. Och jag får en känsla av att jag typ kommer välja nånting i samma stil och då känner jag att de är bäst att läsa in de när jag ändå går i skolan. Slippa gå komvux.
Men jag ska läsa en extra kurs i tvåan så att jag är säker på att jag får 2500 poäng när jag tar studenten även om jag failar matten. jag får bara så nedrans mkt ångest...

Men steg ett är att klara av matte A. nationella är inte långt bort mina vänner.

Åsikter?

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

PRUTT :D

2009-04-16 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0