Lista snodd av C!

Här kommer då listan snodd av C, orkade inte ändra svaren på dom som vi tycker lika på haha! Läs och njut =)

1. Har du ett par rosa string? Japp
2. Vem var den senaste du pussade? hemlis
3. Vad har du för bhstorlek?  Haha, håller med C, det är en kille som har gjort den här listan
4. Trivs du med det? Jag är inte så kinkig
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Vet inte, men jag ska räkna nu
6. Gillar du nån nu? hm, nja
7. Vad gjorde du inatt? - sov!? :O
8. Och i förrgår natt? - se ovan
9. Vad gör du innan du ska sova? Lystar på musik
10. Kan du prata med din mamma om allt? Vad menas med allt?
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja, lite svårt att dölja det
12. Har du varit gravid?  Nej tack och lov
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? För det första så måste man ha en pojkvän 
14. Choklad eller glass? glass
15. Push-up eller T-shirtbh? sport bh? 
16. String eller hipsters? - hipsters
17. klackskor eller gymnastikskor? -  Gymnastikskor
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Nynäshamn 
2. Hårfärg - blondin
3. Längd - 167 cm
4. Frisyr - Ganska långt, blont
5. Ögonfärg - blåa
6. Skostorlek - 37
7. Humör - glad, jämnt
9. Civilstatus - Ensamstående enastående
10. Vänster eller högerhänt - högerhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Nej
2. Tror du på kärlek? - aa, det är bara att titta på min mormor och morfar
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nix
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag vet inte riktigt
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - hm, nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej det har jag inte
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Lite kanske
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Kanske, men den är ju inte hemlig om jag vet om den :S
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Absolut


Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. cider eller öl? - Cider
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - Thihi =)
5. Tv eller internet? -  Internätet
6. Pepsi eller cola? - COLA!!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Vild fest
8. Färgfoto eller svartvita? - Färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - blogg?

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - nej, smiter aldrig ut
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej verkligen inte! 
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Några få saker
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men jag ska
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Det beror på vad som räknas som olycka :P
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -  nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Klart jag har
8. Har du nånsin gått på bio ensam? -  Nej men jag har alltid tyckt synd om dom som gör det
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Aa
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Världen äger

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? -  Ja lite kanske
2. Är du glad? - Alltid
3. Är du fundersam? - Nja, inte för tillfället
4. Är du uttråkad? - Ja, annars skulle jag inte göra denhär listan?
5. Är du tysk? - Nej som tur är
7. Är du italienare? - nej men jag önskar att jag vore
8. Är du fransk? - Nix
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Absolut
10. Gillar du någon just nu? - Många

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 11,56
2. Namn? - Denise
3. Vart bor du? - Sorunda
4. Hur många barn vill du ha? - Inga, kanske adoptera en söt unge
5. Vill du gifta dig? - Nej, isåna fall ensamna på en strand i karibien
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? -  rulla tror jag
7. Har du ätit sushi? -  Smakat, ingen höjdare
8. Favoritglass? - Kulglass på sommaren
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - hm, 34 olika kanske om müsli räknas
10. Humör? - Underbart

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jag svarar ja på den frågan
2. Har du en hund? - 2 st
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon.
4. Tror du på spöken? - Absolut

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Jag gillar min längd
2. Skulle du vilja väga mer? - Haha, nja jag trivs ganska bra
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Haha, varför inte!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Odrägligt, kanske lite tidigt på dagen för min smak

Kan
1. Kan du röra på öronen? - Nog för att dom är stora men inte så stora
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Aa
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? -ja
3. Har du syskon? -två stycken gnälliga systrar 
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Tror inte det
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - säkert.
6. Har du varit full den här månaden? - Hm, möjligt
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nej då, this is funny
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Sorgligt nog
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Haha (A)
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nope

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0