jag är uttråkad och tänker

Jag är lite uttråkad. ganska mkt lite uttråkad. Så de suger ju lite.

Jag måste ju bara säga att jag hade den mysigaste drömmen inatt. Den handlade typ om att jag hade några hästar och bodde i ett as fint hus och världens finaste stall. De va bra.

Asså, bloggning är ju svårt. Jag fattar inte vad man ska skriva så att människor vill läsa. Jag menar, Blondinbella skriver ju typ om sitt perfekta liv med pengar, supersmart i skolan, pojkvän osv. Kenza har ju drömjobbet, plus snygga kläder. Kissie har ju as cool personlighet, är typ inte rädd för nått.
Så kommer jag.
Känner mig lite begie. Jag bor liksom på landet. redan där skiter de sig. Men jag antar att bloggning inte är min grej. hähä.

fan va lamt.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0