Heeehhehe

Jani, nu är jag duschad. Jag gillar inte att duscha, man blir blöt, varm, och sen när man går ut så blir de skitkallt. Nej, jag gillar't inte!

Men gomorron förresten, jisses va ohyfsat. Hoppas ni ska äta apmkt mat idag, de ska jag. Jag måste bara berätta att min pappa verkligen älskar högtider som dessa. Han får verkligen visa vad han går för. Han älskar att hitta på nya saker och sen visa upp de stolt. Ja, han älskar att laga mat. Herrejisses vad han lagar mat. Jag tror vi har sex olika "röror" som man har på äggen. Ni vet att man brukar ha typ majonäs eller gräddfil med en dillkvist på. Här kör vi på röror med makrill, sillblandningar, olika kryddblandningar. Och sen när vi säger att vi vill ha ägg med majonäs på också så suckar han och ser lite sårad ut. Men de är gott iaf, jag är taggad.

Eh, va mkt jag skrev. Jag antar att många hoppar över direkt till denhär biten, de brukar jag göra om de är ointressant. hehe.
Juste, bilderna från igår. Vi ser här mina två kära vänner som går bananas i ett tomt tåg typ klockan 10 på kvällen.




Jag har inga kommentarer.

/C

Kommentarer
Postat av: E

Jag är så jääävla vig!!!

2009-04-11 @ 15:02:18
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: C

Heheh, jaa de är helt sjukt!

2009-04-11 @ 21:42:59
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0