här har ni anledningen till att jag inte kollar på film

Jag vill göra som dom på tv. En flicka har ett pissigt liv och vill förända sig själv. Så hon gör de. hon går från att vara en grå mus till att bli superwoman. Så vill jag också göra! Men de går ju för fan inte. varför kan hon i filmen våga säga och göra vad hon vill och plötsligt bara göra allting helt rätt och sådär bra. 
När jag vaknade imorse såkände jag att jag skulle förändras. Jag ska bli en ny människa och bara göra som jag vill.
De gick inte.
Jag får bara inte ihop de.. jävla filmer, dom förstör mitt liv.

/C


Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, du har en poäng :(

2009-04-07 @ 14:20:33
URL: http://jeennjenn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0