Fiiiiiiiiiiiiiiiiiint

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De är morgon och de är sjukt fint väder. Taggad till max.
Jag ska då till stan idag faktiskt. Hälsa på MrIsak och handla en present till Evse. plus att jag har ett presentkort på hm. mkt bra.
Jag är hungrig. Måste få upp lillen också. hähä, de låter som om jag har ett barn men jag syftar på lillasyster tamina. Hon ska också åka med bussen, fast bara in till byn. Jag fortsätter då in till stora staden.

JUSTE, jag har faktiskt några bilder från igår. Vi va ju på promenad ner till kyrkogården.


Kyrkan


Man ska vara lugn på kyrkogården


Hehehe, Eve bjuder på den

Nu måste jag göra mig iordning.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0