.

Jag älskar när ni kommenterar :) ♥

Well, jag är hemma och svettig. Jag har precis sprungit, med min ipod för första gången. De gick ganska bra fast de blir lite krångligt för man kan inte ställa in en viss tid utan man får välja 5-10-15-20 osv. och idag skulle jag springa 9 sen gå 2 och sen springa 8. Huuuur ska jag göra. Fio hade nått system men jag kommer inte ihåg hur de va... pallar inte räkna matte.

Menää, annars då. Idag började jag åtta och slutade elva. Sen blev de lunch i form av gårdagens wok och sen satte jag och några kära klasskamrater framför en dator och skrev. Vi satt där från tolv till typ halv fem. VI ÄR SÅ JVÄLA DUKTIGA, GULDSTJÄRNA!
Men jag är inte klar.
Imorrn blir jag klar.
Jag måste bli klar.
Jag ska bli klar.
Jag blir klar.


Men nu är de pannkakor.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0