.....

mh ligger i sängen, nyduschad och trött. ska snart sova. träningen gick väl sådär, Fio försökte döda mig genom att slå upp min flaska i ansiktet på mig så jag blödde (!) på läppen, men hon misslyckades för jag överlevde. taha.
Imorrn är de orienterings dag (skjut mig) och jag vet inte ens vart skogen ligger. vill helst springa själv, tycker om att inte behöva kompromissa med nån annan, men jag vet inte om jag är så himlans glad på att springa själv i en främmande skog? de kommer vara sjuk mkt träd. suck.
Men nu ska jag ta och lägga mig tänkte jag. men om jag inte har skrivit imorrn innan klockan 1800 så kan ni ju ringa till polisen och säga att jag är lost. tack på förhand
Tjingeling

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0