En sen kväll

Gokväll på er !
Jag sitter här och dricker lite te och kollar på dom vackra bilderna som E har lagt upp. De va en mycket trevlig kväll :)
Just nu sitter jag och kollar på mord i sinnet och tar de lugnt. Jag gick ju inte upp för än vid ett idag så jag är inte så trött. men ska ju vara hemma imorrn så jag behöver inte ha panik.

Jag har de väldigt jobbigt just nu för jag ticksar som en galning.. mamma sa idag att hon ska ta mig till en läkare för hon är orolig för att jag förstör min hornhinna. Jag ville ju inte gå till läkeren först för jag trodde ju att jag blinkar så mkt för att jag inte tål sminket som man har vid ögonen som typ mascara och kajal. Men en dag hade jag inte nått smink på mig och då ticksade jag iaf hela tiden. så de kan nog inte vara sminket som spökar så då kan jag nog palla mig till farbror doktor. Vi får se om de blir av i veckan.

Men nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag lägga mig i sängen. vi hörs imorrn :)
Sov gott
Tjing

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0