Tisdag

Hej hallå bloggen !  Läget med er denna tisdag ? Med mig är det fint bara att jag sitter och fryser.. Mamma vägrar sätta på värmen :(  Idag har jag varit i skolan, har b.la haft idrott och vi fick springa upp för en sjukt brant backe..Och det var inte bara en gång vi skulle springa upp där, nej.. Vi skulle göra det tre gånger ! Gissa om jag tyckte det var jobbigt ? Kommer nog ha ont i benen imorgon.. Annars har det inte hänt något värt att berätta..
Ikväll ska jag bara vara hemma och ligga under tecket och titta på tv.. Jag har gått upp sex två dar i rad så jag tycker lite synd om mig själv.. Just nu sitter jag iallafall här helt själv, mamma och pappa har åkt nån stans.. Det är jätte skönt..

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva, ska lägga mig uder filten och frysa lite mer ;)





      E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0