Sova, klockan halv 11?

Som sagt funderar på att gå och lägga mig, hostmedicinen börjar verka nu vilket betyder att jag börjar få svårt att hålla upp ögonen. Ikvällen har spenderats framför datorn (youtube) jag har titta på allt från Björn gustafsson, Achmed the dead terrorist och idol uttagningar. Eftersom att jag har slutat med colan så har jag börjat med en ny drog, nämligen is tee!
Måste bara berätta en störd sak, det är nämligen så att min ena syster som är 20 år är ute och festar idag och det störda är att jag är lite orolig över henne. Jag börjar seriöst fundera på  vad det är i den där hosmedicinen, bäst att jag går och lägger mig nu i innan jag börjar svamla för mycket!

Godnatt bloggen! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0