snart mina vänner, är de helg!

Hej alla glada,
nu skriver jag igen, jag har verkligen inte hunnit så förlåt för dålig uppdatering. Jag är ju hemma hos mamma efter skolan och min dator är hemma hos pappa så de har varit lite knas.
Några killar från antikdeckarna har precis gått, dom var supersnälla. dom gick runt i huset och kolalde på gamla grejer och sen så ställde dom frågor till mamma och mig. De är jag och Tamina som kommer vara med tror jag, och mamma tror att han kommer fråga mig massa saker. de är inte bra, jag kommer vara brandbil 24/7. Men de är väl trevligt att svenska folket får se någon som rodnar också. Man kan ju alltid hoppas att svenska folket är färgblinda..
Men de ska nog gå bra, dom kommer typ om en vecka eller två.

Annars då.. Jo jag har haft ganska mkt i skolan med läxor och prov. Jag hade franska prov igår som inte gick så bra och sen hade jag historia prov idag. De gick nog bra hoppas jag eftersom jag och Elin tävlar om vem som får bäst resultat. Jag slog ju henne på geografin med två och en halv poäng så jag leder. Vi har dock matte prov nästa vecka och jag har en liiiten känsla av att elin kommer ta den....

Snart är de helg vilket gillas mkt! vi får se vad som blir, har inget planerat förutom att plugga lite.
Men träning klockan 8! skriver kanske när jag kommer hem efter de,
Tjiiing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0