Pluggis jag..

Hej allesammans!
Jag är superglad ! Jag har pluggat hela dagen på länder i världen och nu så kan jag typ alla! Jag kan hela asien, syd- och nordamerika, europa och till och med afrika. Vi ska ha prov på alla länder på onsdag så nu kanske jag kan få godkänt i de. är nöjd.
sitter och pluggar på länderna nu och lyssnar på massa låtar. just nu lyssnar jag på Christina Agulieras Save me from myself. Blir helt ställd av alla minnen som dyker upp. de är helt otroligt hur mycket en låt kan göra med ens känslor. sentimental..

Imorrn ska jag till skolan och de ska bli ganska skönt. Har tröttnat på att sitta här hemma och inte göra nått. Min buss går kvart i 8 och jag börjar 9. skönt att slippa gå upp vid 6!
Ha en bra kväll gott folk
Tjing

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0