Plugga

Vem orkar det ? Inte jag iallafall, hör försökt flera gånger nu men det är inge kul :( Nu sitter jag och tittar på vänner, det är däremot kul! Imorgon hade jag tänkte att gå till centrum efter skolan och boka en klipptid, jag är så trött på mitt hår ! Vill klippa nån frisyr men vet inte vad, har ni några förslag ? Och vill slinga det också eftersom jag inte är så förtjust i mitt råttfärgade hår, som det är nu!  Åkte med Matilda idag till skolan, så nu är helgen planerad också, jag älskar våra kvällar <3 Nu ska jag stänga av datorn och gå upp och titta på roomservice, sedan blir det att sova..


Mina söta vän, Matilda


Soofia :)


Jag såklart !


Fia, C och jag :D 

Godnatt sverige :)    E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0