Onsdag

Hallå, E här :) Sitter här framför datan.. Fast jag egentligen skulle behöva plugga, vi ska ha prov i kallkök imorgon. Vi ska kunna alla recept på de grejjer vi gjort, det suger ! Jag hatar att plugga, så inte jag ! Idag har det varit en kort dag i skolan, vi hade bara två lektioner.. Fast imorgon var tåget inställt ( vilket dom oftast är ) så jag kom lite sent, men nu till det roliga.. Jag och Fredrik kommer in i klassrummet och möts av att alla i klassen står i en ring och håller varandra i handen, blir lite chockad.. Dom håll på att leka eller nått :P Nu funderar jag på om jag ska fortsätta plugga ? Vad tycker nu ? Har musiken på högsta volym så det ska nog gå ett litet tag.. Så får det bli, vi hörs senare !




Later,   E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0