Onsdag

Haha, dagen roligaste ! Jag sitter bussen och tänker, efter att tag öppnar jag munnen och jag säger;  Det är en kille i min hatt ! Fia vänder sig om och jag hör Cilla börja garva bakom mig.. Då kommer jag på väg som hänt ! Jag skulle berätta att det var en i kille i min skolan som hade hatt, haha så fel det kan bli! Men det gav oss iallafall ett bra skratt ;) 
Träffade även en gamal lärare, han är snygg ! Har även hunnit med att träna idag, så nu känner jag mig duktig :D
Nej, nu blir det inte så mycket roligare..



Laater /  E <3

Kommentarer
Postat av: Reeebeck

hehe en kille i min hatt xD va du lite trött xP

2008-09-24 @ 19:57:28
Postat av: Anonym

haha Eve :D XD

2008-09-25 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0