Och till slut..

..så ligger man i sängen även denna kväll. känner att de pumpar i mina ben, vi hade fys på träningen. Vi får se hur de går imorrn eftersom jag har match.
I skolan så fokuserar vi fortfarande på studieteknik så de är bara en massa genomgångar. sepe tråkigt. Sen så har vi tagit skolfoto också, faktiskt så brydde jag mig inte så mkt. De va liksom, in gruppbild Klick, ut, vänta, in för att ta eget, skratt, Klick, sen ner och städa. Fotografen va sjukt rolig!
Vi städar ju vårat hemklassrum varje dag, sopar och tömmer papperskorgen och idag va de min tur. Jag hade Jonathan med mig också men jag sopade bäst.
Sen träffade jag E och D på tåget hem och herregud va vi pratade. Man såg Fredrik, som också åkte med, att han fick ont i huvudet av vårat prat. Men vi hade ju inte setts på evigheter så vi hade mkt att ta igen.
men nu är jag såå trött så jag ska sova. Se ya tomorrow!
Tjingeling
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0