och jag överlevde idag också..

..och så ligger man i sängen idag igen. de känns så skönt när man lägger sig och känner att dagen är slut och nu får man sova.
Idag har de inte hänt något speciellt i skolan, vi hade piptest som jag inte va med på eftersom jag fortfarande är sjuk. Men man får en chans till att göra de på rullband lite senare i höst.  Sen så åkte jag med E och Fredrik hem, E hade himlans roligt åt nånting som jag och Fredrik inte riktigt fattade? Jag tror iaf att hon va glad över att träffa mig!

Jag har ett liiitet problem i matten. Jag ligger nu på sidan 28 och man ska ligga på sidan 42 tills på fredag. say no more.

Sen så fick vi vårat match schema idag också. Match varenda fredag kväll och ibland måndag och torsdag.
mkt handboll = vi gillar.
Tränings match redan imorrn med damerna och så nästa tisdag med juniorerna. Kommer nog bli bra dehär.
Nej nu ska jag sova, vi hörs imorrn loosers!
Tjing
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0