Måndag..

Förut så har Måndagar alltid varit min hat dag, men på senaste tiden har det blivit lite av en favvo dag. Hur som helst så har jag varit i skolan idag vilket känns skönt att äntligen vara tillbaka på banan efter min sjukdom. Gick en ganska kort dag, bara tre lektioner. Efter skolan gick jag till Centrum och bättrade på "brännan" lite, har inte solat solarium sedan i våras. Som vanligt somnade jag i solariumet vilket ledde till att jag fick springa som en idiot till tåget. När jag äntligen kom hem så var det bara att ställa sig och laga mat, vilket blev kyckling i curry sås och en stor sallad till. Så nu är jag mätt och glad, tänkte precis titta på det nya avsnittet av "the hills" och "newport harbour"

Imorgon börjar jag mycket, mycket tidigt men det får gå!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0