Lördag !

Heej bloggen !
Idag är det en sliten E som sitter här och skriver ! Igår var det jättetrevligt, vi fyra tjejer åkte ner till nynäs och åt på en mysig thairestaurang.. Sedan bar det av till ösmo där vi satt på ett "klippa" och elda ! Haha, så nu stinker mitt hår rök :( 
Nu sitter jag iallafall här i sängen och ska snart gå ner och duscha, för senare bär det av till stan för att mysa lite och titta på nrj.. Kommer säkert vara sjukt mycket folk, men men.. Just det igår träffa jag även favoriten Leo, det var trevligt för det var ett tag sedan ;)  Just det, vad ska ni läsare som aldrig kommenterar göra ? ( ja, det var en pik )

Aja, har inte så mycket mer att säga.. Men jag kan ju lägga upp några bilder som lovat; 
 

                    Snyggaste koken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0