Lite gnäll,

nu skriver jag igen!

För tillfället är jag lite gnällig. för de första så mår jag illa för jag har ätit så snabbt. Sen så gick träningen inte så bra för vi va bara 6st så man kunde inte göra så mkt.. och sen så regnar de ute så jag kommer ha de svårt att sova. Jag har franska läxa till imorrn som jag måste skriva lite på. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig imorrn. matte provet gick åt skogen och jag mår fortfarande illa...
ångest helt enkelt.
Imorrn så är de onsdag, snart helg! ganska soft dag i skolan, inget jobbigt tror jag. Sen så har jag ingenting att göra på kvällen vilket kommer bli skönt.
den som stör mig mellan klockan 9 till 10 imorrn är dödens. Jag ska inte missa en sekund av Grey's!

Sen så gav mamma mig en liten present idag. jag är mkt glad över den och jag tror den kommer hjälpa mig mycket här i livet. En liten ficklampa! Jag och systrarna klagar alltid på att de är så mörkt när man ska gå till träningen så mamma hör köpt en liten lampa. Den lyser hur bra som helst, min bästa vän!

Se så bra den lyser !
Såhär bra lyser min lampa :D

Hittade också den här bilden från samhällslektionen idag
Pluggis jag

Jag pluggar som en tok! prov på torsdag..

Men nu ska jag sova, skriver imorrn :)
Tjingeling

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0