Lalalala..

Satt och funderade på en grej nyss, hur onödigt är det egentligen inte att man måste skriva en rubrik. Jag menar som nu tex, då kom jag inte på någon rubrik. Så istället för en klockren rubrik så blev det bara en helt jäkla obetydlig en. 

Aja det var inte det jag skulle skriva om egentligen, kom bara in på lite fel spår där.  
Min dag var det jag tänkte berätta om istället, den har inte varit så intressant men jag kan ju dra upp den endå.
Dagen började med att jag träffade C som tydligen ska vara med på tv, men det är inte vilket program som helst det är nämligen "Antik deckarna". Jag skrattade tills jag dog, Antik deckarna lixom. Haha! En bra början på dagen med andra ord. Skolan slutade vid 3 tiden och efter det drog jag ner till gymmet för att träna lite. Och dte är i gymmet som dagens pinsamaste hände, vilket inte är så ovanligt för alla pinsama saker brukar ha en tendes att hända mig. När brukar alltid tycka att det är pinsamt att gymma för jag är så klen och typ har på den lätaste tyngden som går. 
Så i dag när jag skulle göra "bröstpressen" så kommer det fram en kille till mig och börjar tok skratta.
- Ää, förlåt om jag skrattar men du vet väl att du typ har på det lättaste som går? är det meningen att du ska ha så lätt eller har du bara satt in den fel? Han
- Haha, aa joo det är meningen att den ska vara där *generad* jag
-Aha, okey men lite tyngre borde du väl klara. han

Efter det tvingade han mig att höja med två tyngden för att se om jag orkade. Så jag var tvungen att göra det medans han och hans kompisar tittade på, och tok skrattade. Jag kommer ha galet träningsvärk imorgon, plus att jag aldrig mer kommer gymma när han gymmar!

Ska sova nu och jag ber om ursäkt för det långa och helt ointressanta inlägget!
 ♥/D

   


Kommentarer
Postat av: C

HAHHAHAHHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

tack, nu kan jag sova gott för dedär va sjuk roligt!

<3

2008-09-29 @ 21:50:34
URL: http://godhelpus.blogg.se/
Postat av: Gurra

Fy fan va taskigt. Vilka jävla töntar som skrattar åt en tjej.

2008-09-29 @ 23:06:28
URL: http://vafanvetjag.blogg.se/
Postat av: graniis

hahahhahahhahahahahah fan vad skön XD stackars dig eve :( <33

2008-09-30 @ 17:33:05
Postat av: D

Carro: Jag heter faktist inte Eve! =)

Jag vet så jäkla taskiga! :/ blev lite ledsen faktist

2008-09-30 @ 18:36:49
URL: http://gudhelpus.blogg.se/
Postat av: graniis

jaha oj sorry nisse ;D <333

2008-10-01 @ 16:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0