Imorrn är de faktiskt fredag!

Hej bloggen.
Jag sitter just nu i min säng och försöker peppa mig själv inför träningen. de börjar om den timme och jag har precis sovit en stund för jag är så himlans trött. Damerna ska inte ha träning idag för de va nästan inga som kunde träna så jag ska träna med juniorerna ist.
Idag så har de varit tråkigt i skolan. Eller de va kul på geografin och musiken. Fick reda på mitt resultat på geografi provet, dedär som va på alla världens länder, och jag fick 76 av 85. Är nöjd faktiskt. Sen så kollade vi på en dokumentär på lektionen som handlade om vulkanism och om jorden inre. jag tkr sånt är intressant så de va kul. Synd bara att den va så läng för jag höll på att somna!
På musiken så sjöng jag för min musiklärare, alla i musikgruppen måste göra de. De blev nått lätt som Tears in heaven och sen vem kan segla förutan vind. De gick bra och jag tror inte han fick ont i örornen iaf ;)

Imorron måste jag hitta en födelsedags present till min storasyster som fyller 20 i helgen. vad ska jag köpa? jag har ingen aning just nu men jag kommer nog på nått. hoppas jag. några förslag?

usch kom precis på att jag borde ha läst franska idag. imorrn ska vi ha diktamen igen på en text och jag har inte riktigt läst den så mkt som man ska. jag får läsa imorrn på tåget.
Tjingeling

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0