hej då måndag

Hej på er :)
Nu har jag pluggat lite matte eftersom vi har prov imorrn. De finns små tester man kan göra till varje kapitel. jag fick 5 av 8 på negativa tal..... Sen när jag rättar så fattar jag inte vad jag har gjort för fel heller.. jag får fråga Fio när hon kommer hem om jag hinner, ska ju vara hos barnen vid halv 7. Jag tänkte ta med mig lite läxor så jag kanske kan plugga lite när dom har somnat.
Har inte dagen gått galet snabbt? De är kanske bara för jag började så sent och bara hade typ tre lektioner. Känns super skönt! Jag åkte med E hem och hon va flum som vanligt efter en lång dag i skolan. Jag förstår inte vad hon får energin ifrån?
Men jag måste gå ner och ta en macka eller nått för jag håller på att hungra ihjäl!
Och kom ihåg; 4 dagar kvar, sen är de helg!
Tjing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0