Goddag!

Så var det Tisadg med allt vad det nu innebär. igår hände det inte så mycket förutom att jag gick i skolan och köpte nya springskor med min pappa, eller jag pekade och han köpte! Jag kom hem för ca 30 min sen så nu sitter jag och äter blodpuddig (mumma) och läser lite bloggar. Idag har det inte hänt så mycket roligt i min skola förutom att jag försov mig och fick springa som en dåre till bussen. Juste vi hade även skolfotografering som förhoppningsvis gick bra. Ikväll händer det inte så mycket förutom att jag troligtvis måste plugga lite, har ett idrotts arbete som måste skrivas. Ska också försöka med att hinna fixa o trixa lite med designen och om det inte blir nå bra så må`ste jag fråga min vän Jytte om hon kan fixa den, för den e så full som den e nu, eller hur?
 
Nej, nu har jag inte tid med det här längre duschen kallar! =) 

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0