Frukost?

nu har jag äntligen vaknat, himlans skönt att sova. Har lite ont i halsen idag vilket inte är så bra.. Tänker nog inte gå till skolan imorrn för vi ska ju ha "kottendagen" som menas med typ idrottsdag tror jag. så då kan jag lika gärna stanna hemma.
Jag kollade precis hur mkt pengar jag hade på mitt konto. Jag trodde jag hade 6 kroner men nu står de 2 kronor och 15 öre. bra jobbat.

Idag får vi se vad som händer, kanske bara stannar hemma och vilar. måste ju bli frisk tills på onsdag då de är match med damerna.

Jag ligger ju i min säng nu och har precis satt på datan. Såhär såg de ut när min lillasyster upptäckte att jag loggade in;


Tamina säger:

vart är du?

C säger:

i min säng

C säger:

mahhaa

C säger:

vaknde precis

Tamina säger:

meen, -.- ska du ligga där hela dan?

C säger:

haha vaddåra?

Tamina säger:

nääe ja undra bara

C säger:

men jag ska komma ner

C säger:

är fio hemma?

Tamina säger:

nej , inte vet ja

C säger:

haha vart är du då?

Tamina säger:

soffan ^^

C säger:

haha jahaja


Tamina säger att de inte finns nån frukost hemma, jag kommer dö av svält. god frukost på morronen är de bästa som finns. Men nu tror jag Fio kommer hem så då kan vi kanske råna henne på pengar och köpa lite frukost.
Tjingeling

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0