Fredag..

Jag vet att klockan bara är 11 och att det är lite tidigt för mig att vara uppe om jag är ledig som jag är idag. Men det är nämligen så att jag har blivit tvingad att gå ut med mina pälsbollar idag. Idag händer det inte så mycket, jag har precis ringt jobbet och försökt byta bort min tid imorgon pga att jag fortfarande är sjuk, väntar på att bossen ska ringa upp. Annars händer det inte så mycket, funderar ganska seriöst på att gå och hyra film och köpa godis tills ikväll. Har inte ätit godis på 4 veckor typ *duktig* Helgen blir förövrigt lugn inget festande för min del, för jag måste bli frisk så att jag kan komma igång ordentligt med träningen nu!
Nu blev det här ett ganska långt inlägg om egentligen ingenting
Ska som sagt kila ut med hundarna nu, ciao!

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0