Fredag kära vänner...

Idag är det som sagt Fredag och jag ligger hemma och är sjuk. Nu tänker ni säkert " stackars henne som e sjuk en Fredag" men så illa är det faktist inte har bara ont i halsen och är riktigt förskyld. Så jag har varit hemma idag från skolan så att jag inte ska bli mer sjuk och inte kunna jobba och festa imorgon. Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, bara varit hemma och tittat på film och läst tidningar som man ska göra när man är sjuk. Enligt min mamma ska man äta apelsiner när man e sjuk för då blir man tydligen frisk, så gissa om jag har ätit apelsiner idag, mins 3 st! =)

Juste måste säga också att jag har trixat lite med bloggen idag så om något är konstigt så vet ni att det är helt mitt fel!
C och E jag har gjort var sin kategori så när ni skriver inlägg glöm inte att välja eran kategori, tack! =)

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0