En lång Fredag..

Idag känns det som att jag har hunnit gjort super mkt och klockan är bara 7 galet ju. Dagen började med att jag gick upp tidigt och åkte till Haninge för att gymma och sola. Efter det åkte jag vidare till stan för att gå på Medelhavsmuseet med min klass, det var helt okey men roligatse var nog när vi fick guida. Efter det gick jag och sofia runt i gamla stan och fikade på ett jätte mysigt cafe, drack en stor latte. Sen efter det åkte jag hem och åt middag, gick ut med hundarna och tittade på The hills. Tro det eller ej men jag har även hunit med en stor blogg runda ( känner mig super stolt). Kvällen är som sagt inte slut än heller, så nu ska jag klä på mig och fixa till mig för att sedan gå hem till E där det är partaj. Hennes syster fyller som sagt "får gå på systemet år" Hoppas att det bjuds på något gott, är nämligen galet sugen!

Har inte tid med det här längre plattången väntar! =)

♥/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0