En glad dag.

Yes nu går de bra. Jag har hittat min match tröja och sporttop och min tröja somvaritbortahurlängesomhelst och tillsist så är de ju match idag! Ska åka tio i 8 så de blir sent ikväll också...
Sen så hade vi samhälle idag också och då sa min kära lärare (inför hela klassen) att jag hade överlägset bäst på nutidsfrågorna förra veckan. Jag hade 8 av 10 rätt och resten av klassen hade runt 3-4 av 10. himlans pinsamt eftersom nån fick iden att börja klappa händerna och jag ville bara gå där ifrån. OCH såklart kom den repliken jag bara väntade på; "Vilken färg har brandbilen??" högt och tydligt från Elin. tack säger vi till henne.

Nu till de negativa. Jag måste plugga matte. hade inte så mkt mer att säga om de faktiskt.
skriver sen
Tjingeling

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0