de går inte som jag vill

varning för argt inlägg.

Jag är så jävla arg just nu. träningen gick väl bra till en början men sen gick de åt skogen. orkar inte gå in på de mer men så ni vet iaf varför jag är arg. sen så är jag arg för att jag vet att jag kommer vara as trött imorrn för att klockan är så sent och jag har inte ens duschat än. Har precis slängt i mig maten och nu måste jag stressa in i duschen.

nu kom de in en mygga i mitt rum också. skit. sen så måste jag prata med en person på msn men tror du att den personen va inne? svaret är nej om du inte kunde klura ut de själv.

Livet är sämst just nu och jag vill bara gråta eller skrika på någon. men hittade ingen frivillig så jag skriver av mig på bloggen ist.

de irriterande är att nu spelar de ingen roll när jag går och lägger mig för jag kommer ändå vara cp trött för klockan är över 10 och jag sover inte. 
nu kokar jag inte lika mkt längre, god natt

/C 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0